»Težava je v tem, da smo se zanašali na to, da bo avtomobil poceni, da ga bo večina prebivalcev imela in z njim dostopala do ključnih storitev in dejavnosti.«
»Kolikor poznam cene električnih avtomobilov in kolikor na drugi strani poznam tudi finančne ter gospodarske razmere v državi, bi bilo v tem trenutku bistveno bolj korektno – tudi do ljudi –, da se najame cenejši avtomobil, ali pa se celo kupi cenejši avtomobil.«
»Ljudje z nižjimi dohodki kupujejo cenejše avtomobile, z višjimi dohodki dražje.«
»Mislim, da to, da je poceni, ni tako visoka prioriteta, če pomislimo, kako visoki so stroški lastništva osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja.«
»Zaradi tega smo se tudi odločili, da za cenejše namenimo višjo subvencijo, kjer je odstotek subvencije glede na vrednost avtomobila višji.«
»Govorimo o dokaj majhnih številkah. Mislim, da gre za približno sedem tisoč avtomobilov. Za celoten evropski trg to ni veliko. Je pa to spodbuda evropskim proizvajalcem, da pospešijo izdelavo cenejših električnih avtomobilov, ki so jih sicer že napovedali. Vsi glavni proizvajalci imajo takšne avtomobile v sklepnih fazah razvoja in bodo prej ali slej na trgu.«
»Na področju električnih avtomobilov bi bilo po mojem pametno malo počakati, da se tehnologija poceni in postane dostopnejša, potem pa ciljno podpirati tiste, ki si ne morejo privoščiti tega.«
»Svetovne trge preplavljajo cenejši kitajski avtomobili, njihova cena je umetno nizka, kar omogočajo ogromne državne subvencije. To izkrivlja naš trg.«
»Predvidevam, da je to zdravilo zelo poceni, pridobiti dovoljenje za promet z njim, pa ne.«
»Ker je to cenejše.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju